این مشکل احتمالا از نت شماست . بعید میدونم مورد خاص دیگه ای باشه .
SajjadKhati (09-02-20)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب راه حلی هست که مشکل حل بشه؟ یا باید با این کندی کنار بیام چون اینترنت هم که نمیشه عوض کنم
کاربر شهرسختافزار
حتی با اینکه تنظیماتش رو گذاشتم روی best Audio/video quality تصویر هم یه جوری انگار کارتونیه و کیفیت خیلی پایینی داره و انگار تصویر و رنگها 16 بیتی هستن، تنظیمات hardware رو هم گذاشتم رو 3d نمیدونم باز چرا اینقد کند عمل میکنه
کاربر شهرسختافزار
اینم عکس دسکتاب نگاه کنید چقد حالت 8 بیتی یا 16 بیتی داره و چقد کیفیتش پایینه، درصورتی که توی خود سیستم اینجوری نیست، درسته گرافیک سیستمی که بهش ریموت زدم پایینه ولی خب همونجور که میگم تو خود سیستم بدون ریموت اینجوری نیست و بدون کندی میشه باهاش کار کرد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط ami654n در تاریخ 09-02-20 انجام شده است
سرعت اینترنت باعث میشه به این شکل نمایش پیدا کنه . سرعت نت را با برنامه های تست سرعت چک کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ami654n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینترنتم رایتل 3g اینم تست سرعت، به نظر شما این سرعت باعث کندی و دریافت تصویر به اون صورت میشه؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر فقط همین مورد سرعت میتونه باعث مشکل بشه .نظر دیگه ای ندارم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ami654n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (10-02-20)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ami654n برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من که از تصویر ، چیزی متوجه نشدم و متوجه نشدم که مشکل تون کجاست .
بالاخره اگه از براتون کند هست ، یکبار که با anydesk وصل شدین باید از اون جاهایی که میگین سرعتش کند میشه فیلم بگیرین (مخصوصا از task manager از سربرگ performance اش) و یکبار هم که پشت همون سیستم رفتین باید از اون جاهایی که میگین سرعتش کند میشه فیلم بگیرین (باز هم مخصوصا از task manager از سربرگ performance اش) تا بشه نظر داد .
همچنین نیاز هست که تنظیمات anydesk در هر دو کامپیوتر را ازش فیلم بگیرین یا بگین .
از یک تصویر که نمیشه گفت سرعت چطوره و مشکل از کجاست .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks