مشکل نشناختن سیستم ها در نرم افزار مدیریت با خاموش کردن فایروال سیستم سرور حل شد ولی اون پسسوردها هنوز میاد
کاربر شهرسختافزار
مشکل نشناختن سیستم ها در نرم افزار مدیریت با خاموش کردن فایروال سیستم سرور حل شد ولی اون پسسوردها هنوز میاد
کاربر شهرسختافزار
خود سیستم ها پسوورد دارن عایا ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Karim22k برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من البته زیاد از مدیریت گیم نت ها و کافی نت ها سر در نمیارم ولی چند جا رفتم از SmartLunch استفاده میکردن که هیچ باگ امنیتی هم نداره و همه هم ازش راضی بودن ...
آخرین ویرایش توسط mousso در تاریخ 10-02-16 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
نه داداش ندارنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mousso برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks