برو به ادرس زیر :
Control Panel\All Control Panel Items\Network and Sharing Center\Advanced sharing settings
توی قسمت password protected sharing بزارش روی off ( حواست باشه از بالا هم HomeWork و هم Public رو off کنی)
همه سیستم هارو
کاربر شهرسختافزار
برو به ادرس زیر :
Control Panel\All Control Panel Items\Network and Sharing Center\Advanced sharing settings
توی قسمت password protected sharing بزارش روی off ( حواست باشه از بالا هم HomeWork و هم Public رو off کنی)
همه سیستم هارو
Karim22k (10-02-16)
کاربر شهرسختافزار
داداش من سیستم سرورم ویندوز سون هست سیستم های یوزر اکس پی این دستوری که نوشتی تو اکس پی هست؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mousso برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
حقیقتش من بلد نیستم . چون الان Xp ندارم . ولی طبق سرچهای من اصلا وین ایک پی همچین استانداری رو نداره . اگر هم الان برای شما میاد بخاطر یوزرپس خود اکانتِ ویندوز xp ه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Karim22k برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Karim22k (10-02-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks