خدای بزرگ فکر نکردم توی تهران اینطوری باشه خیلی گرونه.
می گم بار کنید بیاد کرمانشاهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید .