طرفدارای AS Roma رو هم راه میدید ؟!

البته الان دیگه دنبالش نمیکنم ولی اون زمانها که باتیستوتا توش بود ( باتی گل ) طرفدار سرسختش بودم

الان دیگه نه ...

سپاس
اینطرفا نیا که یه وقت می زنیمت ها برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید