از اونجایی که اسم خودم سهیل هستش و این نام کاربری قبلا ثبت شده بوده دیگه یه آقا هم اولش گذاشتم
چاکر کلیه کاربران محترم نیز هستیم و این <<آقای سهیل>> رو حمل بر خودستایی ندونین
کاربر شهرسختافزار
از اونجایی که اسم خودم سهیل هستش و این نام کاربری قبلا ثبت شده بوده دیگه یه آقا هم اولش گذاشتم
چاکر کلیه کاربران محترم نیز هستیم و این <<آقای سهیل>> رو حمل بر خودستایی ندونین
یه حس می گه به اون روز نزدیکم نزدیک نزدیکتر...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks