مدت گارانتی بخوره تو سرشون کیفیک گارانتی شون مزخرفه
کاربر شهرسختافزار
مدت گارانتی بخوره تو سرشون کیفیک گارانتی شون مزخرفه
life24 (14-04-15), M3RS4D 50062 (14-04-15), Optimus Prime (14-04-15)
اقا اسم کیفیت گارانتی اوردید .. دوباره یادم افتاد به ایران رهجوبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط javadshahvand برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکی نیست بگه شما شرکت خصوصی هستی باید مشتری رو راضی نگه داری
فکر میکنن دارن زرنگی میکنن... شرکت های خارجی یک ایمیل یا تیکت بزنی .. تا مشکل رو حل نکنه و ول نمیکنه.چقدر هم معذرت خواهی و تشکر بابت اینکه مشکل رو باهاشون در میان گذاشتی
حالا اینجا رو قطعه 50 تومنی 30 تومن میخورن.. انگار که نه انگار
javadshahvand (15-04-15), M3RS4D 50062 (14-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks