به به ببين كي اينجاست خوبي سعيد جان ؟
فعاليتت كه خوبه وقت هايي كه باشي . مطالب آموزشي و ... كه واقعا من و ساير دوستان استفاده مي كنيم . در كل عالي !
قبلا هم كه يكسري مسائل سر تاپيك هاي سياسي و ... بود كه بعد از گذاشتن قوانين ديگه هيچ مشكلي نبوده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ان شا الله هر چه زودتر برگردي و دوباره از مطالب خوبت استفاده كنيم رفيق .
قربانت شهرياربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks