سوکت 1150 نه یک میلیون و صد و پنجاهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمتش رو زدم جلوش
cpu از سری هاسول ولی سلرونش هست فرکانسش هم 2.7 گیگاهرتز قیمت 99 تومن
مادربرد گیگابایت هست تا corei7 4790 ساپورت میکنه . اگر قصد ارتقا داشته باشی بعدا میتونی قیمت حدود 208 تومن
رم هم 4 گیگ ddr3 از شرکت کینگستون حدود 130
ارتقای سیستم فعلی ارزش ندارد . چون خیلی قدیمی هست






پاسخ با نقل قول
Bookmarks