سلام دوستان. چون مادربورد من از همین سری مال دوستمون هست منم سوالمو اینجا میپرسم. ببخشید.
من مادربوردم ASUS H81M - E هست و قصد دارم سیپییو و رم همین رو ارتقا بدم و هدف هم تنظیم و آهنگسازی هست و میدونین که چقد میتونه پروسه سنگین باشه مخصوصا توی اجرای لایو...
حالا، با توجه به این که ماژول DDR3 رو ساپورت میکنه و با توجه به سوکت سیپییوی ۱۱۵۰ که نسل شیش و هفت رو ساپورت نمیکنه، به نظر شما صرف با اینه این سیستمو رد کنم یا همینو مثلا اگه i5 بندازم روش و رمو ارتقا بدم جوابه؟ چون شنیدم نسلای بالاتر فقط بهینه میشن و کارایی اونقدی اضافه نمیشه که بخوای هزینهی اضافی بکنی. اگه این حرف درست باشه، با فرض محدودیت بودجه، پیشنهاد بهینهی شما چیه؟
ببخشین طولانی شد. مرسی






پاسخ با نقل قول
Bookmarks