@smrbh
خیر؛مربوط به روز اول نیستش،همانطور که گفتم تا همین الان دچار این مشکل هستم و دیشب به خاطر خط رو خط شدن های بیش از حد کارم به درگیری لفظی با یه شخصی شده بود که تصور میکرد من مزاحمش شدم در صورتی که من اون شماره را اصلا حتی 1 بار نگرفته بودم! مثل این هستش که شما به شما 0919X تماس بگیرید و بعد شماره 0913X پاسختون را بده و این مشکل به دفعات براتون پیش باید!چه شور بخت مردمانی هستیم ما!جای بسی تاسف داره. هنوز یک مدیریت استاندارد و سرویس رسانی صحیح واسه اپراتورهای تلفن همراهمون نداریم و بعد به دنبال انرژی هسته ای و شامپانزاه هوا کردن هستیم! و یا این صنعت خودرو سازی که هیچ صرفه اقتصادی نداره!
این تاپیک هم فقط برای این هستش که دوستان تجربیات خودشون را بیان کنند و من هم که درخواست مشارکت حداکثری کاربران را دارم،به خاطر همین هستش که به طور واقع بینانه و با عدالت سطح کیفیت اپراتور ها را بررسی کنیم.در عین حال تجربیات خودمون را نیز بیان میکنیم.
نکته مهم دیگه اینکه من این مشکل را با خط اعتباری 0919 داشتم و نه با خط های دائمی!
و اما در مورد افغانستان،اونها یک کشور با ثروت ها و منابع و نیروی نخبه ی ایران نیستند! اما ایران نسبت به ثروتی که داره،اوضاعش بهتر از افغانستان نیست.؛نگاه صحیح این هستش که وقتی یک کار یا خدمتی میخواد انجام بشه بایستی تمهیداتی برای شرایط بحرانی براش طراحی و تعبیه بشه که اون فرایند مربوطه خدمت رسانی حتی در اوج بحران دچار مشکل نشه. این موضوع وضعف نه تنها به اپراتورهای تلفن همراه بلکه در 99% پروژه های عمرانی کشور دیده میشه! چرا با یک آشوب چند هزار کشاورز،در اصفهان،آب استان یزد به کلی قطع شد؟(کاری ندارم که پروژه آب رسانی از کوهرنگ به استان یزد هم تنها جابجایی محرومیت بود و نه "محرومیت زدایی") و کودکان بسیاری به خاطر این قطعی آب و مصرف آب غیر بهداشتی جایگزین دچار بیماری شدن؟ به محض قطع آب از طرف اصفهان،استان یزد حتی برای 48 ساعت نتونست مدیریت بحران بکنه!چون هیچ وقت در سازکارهای خودشون دور اندیشی نداشتند و اصولا پروژه ها بر اساس لیاقت ها به افراد و بخش خصوصی واگذار نمیشه! (این تفاوت عمده جهان اول و سومی ها هستش)








پاسخ با نقل قول
Bookmarks