تجربه خودم.
شماره خودم ایرانسل هستش و بیشترین ارتباطم با یک خط اعتباری همراه اول 0919 هستش. از روز اول عید تماس که میگرفتم با خطاهای؛"مشترک مورد نظر در شبکه وجود ندارد" مواجه میشدم؛کم کم شدت این خطا ها افزایش یافت و خطای "تماس با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد" برام اومد و همچنین خطای "شماره مورد نظر اشتباه است" و همچنین خطای"شماره مورد نظر مسدود است". اینقدر رنج آور شده این خطاها که آرزو کردم کاش در افغانستان زندگی میکردم!
کاشکی این مشکلات به همینجا ختم میشد! اما از همون روزهای اول عید تا الان،اون وقت هایی هم که تماسم به درستی برقرار میشه ،یک شخص دیگه با یک خط دیگه جواب میده! طرف اینقدر شاکی شده بود که بهم زنگ زد گفت شما چیکار دارید اینقدر تماس میگیرید! بهش گفتم خط رو خط افتاده. دفعه ی بعد هم دوباره زنگ زد و صداشو بالا برد،بهش گفتم برو دادسرا از همراه اول و مخابرات شکایت کن و بالاخره با هزار بدبختی متوجه اش کردم که مشکل از شبکه افتضاح همراه اول هست.
مشکل دیگه هم مشکل در تحویل پیامک ها هستش که 70 درصدش Deliver نمیشه.
ضمن اینکه این مشکل از طرف خط خودم (ایرانسل نیست) تماس ها را با خط تلفن ثابت خونه هم گرفتم همینطور بود!
واقعا هیچ مرجعی نیست که بیاد بگه بابا جان،مسئولین محترم همراه اول،ثروت این مملکت را به تاراج بردید،حداقل برای 2 هفته عید آبرو نگه دارید و درست خدمت رسانی کنید! چرا ما هر کاری انجام میدیم،فقط تا نوک بینی خودمون را میبینیم و محاسبه میکنیم؟ وقتی پروژه های بزرگ مملکت را به مغز گنجشکی ها میدن،خدمت رسانیشون هم باید اینچنین گوسفندی باشه! حداقل دیگه اینچنین در رسانه ملی! تبلیغی نکنید که لایقش نیستید که خیلی درد و توهین هستش به شعور این مردم که تخت های شما را به دوش گرفتند!
در مورد ایرانسل باید بگم راضی هستم با اینکه توقع زیادی ازش نمیرفت واقعا بیش از حد انتظار خوب عمل کرد.








پاسخ با نقل قول
Bookmarks