به نظر من بازي مساوي يا نيمه كاره تموم ميشه !
پرسپولیس برنده میشه
استقلال برنده میشه
بازی مساوی میشه
کاربر شهرسختافزار
به نظر من بازي مساوي يا نيمه كاره تموم ميشه !
X Ray (11-10-07)
کاربر افتخاری انجمن
نیمه کاره ؟!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
کاربر افتخاری انجمن
نیمه کاره ؟!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط makintash برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
کاربر شهرسختافزار
خدايش اگه اين بازي تو يه زمين غير از ازادي برگزار ميشد احتمال جنجالش زياد بود .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا بايد منتظر بود ببينيم چي پيش مياد در كل وضعيت از همين چهار حالت خارج نيست (چشم بسته غيب گفتم نه)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط makintash در تاریخ 13-10-07 انجام شده است
X Ray (13-10-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks