این که تعویض نمیشد چه ربطی به دایی داشت خوب مربی مقصر بود جناب ببین برانکو یه چیزی میدونست که دایی رو حتی در زمانی که تو اوج نبود دعوت میکرد اونم اینکه اون کماکان بهترین مهاجم ایرانه و تصمیمشم درست بود اون موقع نداشتیم بهتر از علی دایی الانم نداریم اگه روزنامه ها رو نگاه کنید نوشتن علی دایی با تیم تمرین کرد و جالب اینکه در گل زدن از مهجمای دیگه کماکان موفق تره جناب علی دایی به خاطر هوش بالاش بود که به اینجا رسید علی کریمی تو هیچ زمینه ای از دایی جلوتر نبود مثل هوش مگه چند نفر هوش قبولی تو دانشگاه شریفو دارن؟علی دایی اگه در اواخر بازیش به دور از اوجش بود به خاطر افزایش وزنو کاهش سرعتش بود فقط همین دقیقا مانند الان مهدوی کیا که دیگه نمیتونه تو سرعت حریفشو جا بذاره من کاری به این روزنامه ها ندارم اینا 50 % دروغ مینویسن و مدرکی نیست شما خودت باید بتونی درک کنی که حق با کیه و با کی نیست انصافا شما این جوابمو بدین قبل از اینکه کریمی دعوت بشه اصلا تیم داشت؟تمرین میکرد؟بازی میکرد؟مساما علی دایی حق داشت دعوتش نکنه و الانم که دعوت شده به خاطر انگیزه و آمادگیشه ولی کریمی اینو نمیتونه بفهمه اصلا کریمی دیپلمم داره؟
عزیز خیلی داری تند میری
از کی تا حالا برانکو مربی شد وقتی که با اون بودجه میتونستن یه مربی بهتر رو بیارن فئتبال ما مافیایی هست و این مشکلات رو داره
آقای دایی شما که به اصطلاح متمدن هست یک آدم مغرور و بی ادبی هست که حد نداره
اینقدرم سنگش رو به سینه نزنین
تا حالا پرسیدی کمک هایی که کرده به چه خاطر بوده؟
چرا با مایلی کهن مشکل پیدا کرد؟
با اعتباری که اون داره حرف مایلی کهن درست از آب در میاد اقامت امریکا