ممنون از نظرتون ، اتفاقا برای من هم عجیبه که چنین حرفی رو بزنند اتفاقا مشتری هم که زیاد باشه باید کاری کرد که همیشه مشتری برگرده به دیگران هم پیشنهاد بده نه با ارسال اشتباه و قبول نکردن اون کاری کنند که مشتری طرف اون شرکت هم دیگه نره ، البته این مورد یک طرف ، حالا بی ادبیش خیلی بدتره ، گفته بودم این فن کارایی فنی که میخواستم رو نداره گفتند تستش کنم منم تست کردم دیدم پره ها به محافظ سینک گیر میکنه وقتی عکس گذاشتم و توضیح دادم اخرش هم برای تماس و پیگیری های شرکت تشکر کردم بعد از اون دیگه نه این ایمیل رو جواب دادند نه یک ایمیل دیگه که دیروز دادمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks