عزيز من اين شركت با سوني اريكسون و توشيبا و ميكروسافت و ...
قرار دادداره!
و امكانش كمه كه كلاه برداري باشه
چون اونمبرايتو تبليعاشو ميفرسته
و مثل سيستم agpshop هست (با كمي فرق) كه شهريارم دارتش
اما لاتاري كلاه برداريه
چون جعل ايميل خيلي راحته
اما اينجا كه چيزي از تو كم نميشه
ميشه؟
منم یکی داشتم آخرش هیچ غلطی نکرد این سایتی که تو گفتی ...

بابا میشه بگی چرا باید فرستده ؟ قرار داره که چی ؟