1) چون با وزنه زدنش خیلی حال میکنم. انگار داره باقلوا میخوره. خیر در پستهای قبلسی توضیح دادم کجاییم (در ضمن یه نکته هم داشت برو حتما بخون :83: )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO
2) خیر. انقدر نامرد نشدم. راستش نه فعلا
3) خیلی کاره بدیه و مسبب اصلیه بی نظمیه. و ین یعنی خرد کردن اعصاب من :97: ولی جدی سعی کنیم که نه یعنی به خودمون تحمیل کنیم که حتما و حتما حداقل برای منظم شدن از دکمه ی تشکر استفاده کنید.
4) هر چقدر که واقعا حقشه.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks