برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO
1-چرا آواتارت را رضا زاده گذاشتی ؟ نکنه تو هم ترکی ؟!؟!(شوخی بود )
2-الان اگه بخوای ادمین بشی آیا به فکر بن کردن من هم میوفتی یا یکی از دیگه از بچه ها یا نه ؟ (راستش را بگو )
3-نظرت در مورد اینکه بعضی بچه ها از دکمه تشکر استفاده نمی کنند چیه !؟ ( اصلا منظورم مهراد و سعید.آنلاین و ... ) کلا بگو....
4-دوست داری انجمن چند تا عضو پیدا کنه ؟
قربانت شهریار
1) چون با وزنه زدنش خیلی حال میکنم. انگار داره باقلوا میخوره. خیر در پستهای قبلسی توضیح دادم کجاییم (در ضمن یه نکته هم داشت برو حتما بخون :83: )

2) خیر. انقدر نامرد نشدم. راستش نه فعلا

3) خیلی کاره بدیه و مسبب اصلیه بی نظمیه. و ین یعنی خرد کردن اعصاب من :97: ولی جدی سعی کنیم که نه یعنی به خودمون تحمیل کنیم که حتما و حتما حداقل برای منظم شدن از دکمه ی تشکر استفاده کنید.

4) هر چقدر که واقعا حقشه.