#1458
دوباره سلام . . . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــلــــا م ...!!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چند تا سوال :
1- بدترین خصوصیتت چیه؟ از نظر خودت و از نظر دیگران جداگانه . . .
از نظر خودم کمی کمرو ... و از این آدمهایی هستم که کار امروز رو به فردا موکول میکنن !!! نظر دیگرون رو نمیدونم !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2- بهترین خصوصیتت از نظر خودت و دیگران چیه؟
مودب ... خوش اخلاق ... دست و دلباز ... زرنگ !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم از خصوصیت کلا چیزیه که اخلاقیات تو رو از بقیه متمایز میکنه یعنی چیز که اطرافیان ندارن . . .
خب اینایی رو که گفتم بقیه هم دارن دیگه !!! چیز خاصی نیست ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
3- تو زندگی حس میکنی امیدواری یا نا امید؟
من کاملا به زندگی و آینده امیدوارم ... البته قبلا بوده که ناامید بشم ولی بعدش سر عقل اومدم !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4- بی تفاوتی و داری همینطوری میری به سمت آینده یا هدف مشخص داری و مصممی که برسی بهش؟
من بی تفاوت بودم تا چند سال پیش ولی الان هدف مشخصی دارم که باید بهش برسم !!! و مطمئن هستم که به یاری خدا میرسم !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
5- نظرت درباره ی موزیک چیه؟ اگه معتادی مثل ما :دی بگو بی موزیک چطوریه زندگی اگه نیستی هم هیچی . . .
موزیک واقعا تو زندگی آدم لازمه ... بعضی وقتها از خیلی قرص و دواها هم اثرش بیشتره !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
6- چطور میشه HTML رو فعال کرد؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
BB code is فعال
Smilies فعال
[IMG] فعال
HTML غیرفعال
اتفاقا تا حالا چندین و چند بار جلو چشمم ظاهر شده !!! نمیدونم والله !!! شما که مدیری باید بهتر بدونید !!! دقیقا کاربردش چیه ؟! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
7- تا حالا شده یه تاپیک داری مینویسی کلی نوشتی توش بعد به هر دلیلی نتونستی پستش کنی؟ مثلا PC ریست شده یا برقا رفته یا . . . اگه آره اسمش چی بود تاپیکه؟
آخ ... دست رو دلم نذار... گل گفتی !!! یادم نیست چه تاپیکی ولی چند بار ضد حالی اساسی خوردم که هر چی از دهنم در اومد زنگ زدم و نثار اداره برق کردم !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
8- تا حالا شده یه مطلب جالب خودت بنویسی و ببینی که به نام یکی دیگه تو یه سایت دیگه ثبت شده؟ اگه آره توضیح بده . . .
آره ولی خیلی چیز مهمی نبوده ... با ذکر منبع مجاز بود که طرف هم منبع رو آورده بود !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
9- مثل اینکه شیرازو خیلی دوست داری ؛ چرا؟
یکی به خاطر آب و هواش که تو ایران تکه و چهارفصله !!! عید که میشه بوی بهار نارنج دیوونت میکنه !!! از آنجا که ما دو کوچه پشت سر آرامگاه حافظ میشینیم و روزانه با افراد مختلف از شهرها و کشورهای مختلف آشنا میشیم و باهاشون خوش و بش میکنیم ... خلاصه دیگه عادت کردیم حسابی ... ولی افسوس که شهر داره پر میشه از افغانی و دهاتی و کولی ... اگه اومدین شیراز شیرازی اصیل خیلی کم خواهید دید !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
10- منم یه تشکر از شما آقا وحید که زحمت پاسخگویی میکشی و یه تشکرم از بهادر جان که تاپیکو فعال نگه داشتن و سوالای جالب میپرسن میکنم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منم هم از شما هم از بهادر عزیز کمال تشکر رو دارم !!! پاسخ دادن سوالات هم وظیفمونه !!! به هر حال خودم خواستم که بشینم رو صندلی داغ و پشیمون هم نیستم ... خیلی هم خوشحال شدم ... ولی ای کاش که باقی دوستان هم شرکت میکردن !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks