یادش بخیر استاد امید من داشتم باهاش 1993 DOOM بازی میکردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر فعال انجمن سختافزار
یادش بخیر استاد امید من داشتم باهاش 1993 DOOM بازی میکردمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
12 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 12 میهمان)
Bookmarks