من سگ از این قشنگتر ندیده بودم !!!!!
http://www.mahshar.com/oddity/dog.jpg
زشت ترين سگ جهان در سن 14 سالگي مرد. اين سگ كوچك كه سم نام داشت هنگـام مـرگ موهاي بدنش تقريبا ريخته بود و به علـت داشتن تنها چند دندان در دهانش با ظاهـري بسيار زشت چشم از جهان فرو بست. اين سگ لقب زشت ترين سگ جهـان را در نمايشگاه سوناما در تابستان امسال و براي سومين بار متوالـي در طول عمـرش بـه دسـت آورد. سم با حضـور در تلـويـزيـون ژاپـن ، راديو نيوزيلند و روزنامه معتبرديلي ميرور انگليس شهرت يافته بود. زشتترين سگ جهان در سن 14 سالگي درگذشت.
Administrator
من سگ از این قشنگتر ندیده بودم !!!!!
این هم از نشانه های قدرت خدا بود!!!!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks