خدا بیامرزدش ، زحمات زیادی برای انقلاب و ایران کشید ولی کاش :
در برابر فتنه سکوت نمی کرد و موضع می گرفت .
از کسانی مثل مهدی و فائزه برائت می جست .
نامه های بدون سلام نمی فرستاد
و ...
کاربر فعال انجمن پرینتر و ماشین اداری
خدا بیامرزدش ، زحمات زیادی برای انقلاب و ایران کشید ولی کاش :
در برابر فتنه سکوت نمی کرد و موضع می گرفت .
از کسانی مثل مهدی و فائزه برائت می جست .
نامه های بدون سلام نمی فرستاد
و ...
alksdj (11-01-17), RADEON9 (10-01-17), SajjadKhati (09-01-17)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط علی حسنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدسلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با هر دو تون موافقمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به قول مقام معظم رهبری که میفرمان هیچ کس برای من هاشمی نمیشه ولی درخصوص نامه بدون سلام من فکر میکنم به خاطر رفاقت دیرینه با رهبری نامه را به صورت خودمانی فرستادند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط علی حسنی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks