رم باس 1600 روی این مادربرد حداکثرش هست و کافیه برای شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط honeyxp برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه چنین چیزی نیست . حداقل در نسل چهار به بعد اینطوری نیست . 4790 هم هنوز پردازنده قویه






پاسخ با نقل قول

Bookmarks