بعضی وقت ها احساس آدم . آدم رو گول میزنه . اگر مشکلی بود دوستان بهت میگفتند . خلاصه take it easy
اره درست میگی خودمم ضایع کردم با این تایپینگ
به قل شهریار :

این دیگه از اون تاپیک ها بود ..
ما که بدی ندیدی
چطوری اینتل بابا ؟!
من تو رو دوست داشته بیدم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید