مشکل گمرکی پیدا میکنید . در آخر بعد از ترخیص و هزینه های شیپینگ اندازه قیمت داخل ایران براتون در میاد .
AtrafNET (03-07-17), mohsen1367 (03-07-17), pcmylife (03-07-17)
ینی حتی اگه کیس رو اسمبل کنیم، باز هم گمرکی میگیرن ؟ بار مسافر مگه محسوب نمیشه ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله . حسابی هم گمرکی میگیرن . بار همراه مسافر محدودیت هایی دارد .خود وارد کنندگان هم هزینه هایی دارند که شخصی که از بیرون به این مسئله نگاه میکند فقط قیمت بالاتر را می بیند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pcmylife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هزینه های شیپینگ دو مسیره - هزینه گمرکی بسیار زیاد - هزینه های مربوط به شرکت و قسمت گارانتی
مسئله دیگه اگر مادربرد را عوض کنند باید با هزینه خودشون به rma بفرستند .
ببخشید اینو نفهمیدم :
مسئله دیگه اگر مادربرد را عوض کنند باید با هزینه خودشون به rma بفرستند .
- - - Updated - - -
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ببخشید اینو نفهمیدم :
مسئله دیگه اگر مادربرد را عوض کنند باید با هزینه خودشون به rma بفرستند .
AtrafNET (03-07-17)
اگر کاربری مادربرد را ببره گارانتی . این مادربرد عوض شود . شرکت گارانتی باید با هزینه خودش بفرسته HQ سازنده برای گارانتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pcmylife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
pcmylife (03-07-17)
حالا این جور که میفرمایید ، از جهت قیمتی که سود نمیکنیم اگه گمرک بگیرن ، نظرتون در رابطه با این که از اصالت قطعات مطمین میشیم چیه ؟ به نظرتون ارزش داره به خاطر این مزیت این کارو بکنیم ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ramin1000 (03-07-17)
کاربر شهرسختافزار
ولی خب تو خارج هم کلاه بردار و دزد وجود داره از کجا معلوم مغازه و پاساژی که میرید اونجا خرید گیر یکی از این بی وجدان ها از نوع خارجیش نیفتید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pcmylife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مگر اینکه بدونید نمایندگی های رسمی هر برندی کجاست و بخواید از نمایندگی های رسمی اونجا ها بخرید.
وگرنه اگه بحث کلاه برداری باشه حداقل تو ایران می دونید کجا ها به اصطلاح میندازن به آدم کجا ها یکم وجدان دارن و...
درست میفرمایید. قطعا برای خرید باید به نمایندگی های رسمی اون جا مراجعه کرد. مثلا من در سایت اپل رفتم نمایندگی رسمی در دوبی رو آدرس داده. و یا راه دیگه اینه که قطعات رو از آمازون سفارش بدیم چون قیمت بسیار مناسبی داره، با یه هزینه ی ارسال توی دوبی بهمون تحویل میدن. همه چیش هم مطمین.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AtrafNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ظاهرا فقط میمونه مشکل گارانتی که اقای AMD میفرمایند، که به نظرم خیلی مرسوم نیست که یه قطعه ای همون ابتدا به ساکن خراب باشه (میشه داد همون جا اسمبل کنن که مطمین شیم همه چی اوکیه)، قاعدتا قطعات وقتی خراب میشن و از کار می افتن که چند سالی از اتمام تاریخ گارانتی گذشته باشه (بلایی که سر خودم اومده!) انگار این مدلی تنظیم کردن طول عمرشونو ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط pcmylife در تاریخ 03-07-17 انجام شده است
آقا شما بگو من چطوری می تونم از آمازون قطعه سفارش بدم لطف می کنی مراحل کار رو بگی چطوری پول بریزم به حسابشون چطوری برام می فرستنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pcmylife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا یه برادری کن هر چی می دونی رو بگو چون من می خوام یه سیستم جدید بخرم اینجوری با این پول سیستم قوی تری می خرم
فطعات داحل ایران هم مشکل اصالت ندارند . در مورد شرکت های مطرح گیگابایت و اسوس و MSI قطعه ای که خرید میکنید تفاوتی مثلا با کشورهای همسایه مثل دبی نداره .فقط در صورتی که مشکل بخورید باید ببرید از کشوری که خرید کردید برای گارانتیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pcmylife برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
pcmylife (03-07-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks