اتفاقا رشته های علوم انسانی بسیار مهم هستن که متاسفانه جدی گرفته نمیشن در ایران ! و همونها هم باید مدیر بشن تقریبا نه دکتر و مهندس
- - - Updated - - -
دلیل اینکه خیلی ها بیکارن از تحصیل کرده ها اولا تحصیل کرده با سواد کمه دوما واقعا بعضی رشته ها اشباع شده ولی همینطوری کیلویی مدرک دانشگاهی میدن






پاسخ با نقل قول


Bookmarks