): تركه تصميم ميگيره عمليات تروريستي بر ضد آمريكا انجام بده ، خودشو با كايت ميزنه به كاخ سفيد .............. آمار كه ميگيرن ميبينن 100 نفر كشته شدن .............. كه99نفر از خنده و 1 نفر هم خود يارو
کاربر شهرسختافزار
): تركه تصميم ميگيره عمليات تروريستي بر ضد آمريكا انجام بده ، خودشو با كايت ميزنه به كاخ سفيد .............. آمار كه ميگيرن ميبينن 100 نفر كشته شدن .............. كه99نفر از خنده و 1 نفر هم خود يارو
با هر نگاه بر آسمان اين خاك هزار بوسه ميزنم
نفسم را از رود سپيد و آسمان خزر و خليج هميشگي فارس ميگيرم.
PersiaJok (07-05-08)
کاربر شهرسختافزار
خروس و خر و سگ تصميم گرفتند از ايران فرار كنند. وقتي علت فرارشون رو پرسيدند، خروس گفت: اينقدر ساعت عقب و جلو ميشه كه نميدونم كي بايد بخونم! سگ گفت: نفهميدم، من بايد بگيرم، 110 بايد بگيره، بسيج بايد بگيره! خر گفت: توي اين مملكت، نفهميدم من خرم، تركا خرن، لرا خرن
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
PCminister (19-01-08), PersiaJok (07-05-08)
کاربر شهرسختافزار
تركها براي همدردي با مناطق بدون گاز نه تنها بخاريها را خاموش كردند بلكه كولرها را نيز روشن كردند
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
Bahador (21-01-08)
کاربر شهرسختافزار
افغانيه رو اعدام مي خوان اعدام کنن ميگن حرف آخرت چيه؟ ؛ميگه: کارگر نمي خواي
============
life is a road and you are its passengers
so ,
be careful about the value of your times ,
maybe you wont be in the road tomorrow
============
Emperatour (25-01-08), PersiaJok (06-05-08)
همکار سابق انجمن
می خواستن قزوینیه رو اعدعم کنن میگن اخرین ارزوت چیه میگه برگرد تا ببینی
هل تفکرو ما نعمه تخمتا تخما
ایا فکر میکنید نعمات ما تخـمی تخمـی است؟
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 24-02-08 انجام شده است
Emperatour (24-02-08), PersiaJok (06-05-08)
یارو ميره بقالي، ميبينه رو ديوار بزرگ نوشتن: علي با ماست! حسن با ماست! حسين با ماست! ميگه: ببخشيد اقا، شما ماست خالي نداريد؟!
bahare (27-02-08), Emperatour (25-02-08), PCminister (03-04-08), PersiaJok (06-05-08)
حق آب و گل داره
اکبر آقا یه شب مست می رسه جلو خونشون .. دست می کنه تو جیبشو کلیدو در میاره . هر کاری می کنه نمی تونه درو باز کنه . از سروصدای اکبر اقا , پتول خانم از خواب پا میشه میاد جلو پنجره می بینه اکبر اقاست , نمی تونه در و باز کنه ! می گه : اکبر اقا کلید بندازم ؟
اکبر آقا : نه پاپا ! کیلیت دارم , سوراخ بنداز !
پایان فعالیت در فروم
Emperatour (03-04-08), Mahdi_Moosavi (03-04-08)
تركه ميره بدنسازي مربي بهش ميگه هفته اول بدنت درد ميگيره تركه ميگه : خوب پس من ميرم هفته دوم ميام برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
System in forum.sakhtafzar
Bahador (07-05-08)
عضو VIP شهرسختافزار
زندگي مثل بازي شطرنجه ! . . . . . . البته تو خيلي بچه اي برو همون منچتو بازي كن. سازمان سنجش اعلام مي کند که هيچ قزويني حق ندارد پشت کنکور بماند! اصفهانيه توي يکي از پادگانهاي تهران خدمت مي کرده . بچه تهروني ها براي اينکه اونو اذيت بکنند توي غذايش تف مي کردند و اون هيچ چي نمي گفت بعد از چند روز تهروني ها قرار ميگزارند که باهاش دوست بشوند اصفهانيه ميگه از کي ميخواهيد با من دوست بشويد ميگند از فردا اصفهانيه هم ميگه من هم از فردا نميشاشم توي سماور.... از قزويني پرسيدند: پيکان بهتر است يا بنز ؟ قزويني با قاطعيت گفت : پيکان از او پرسيدند : چرا ؟ گفت : آخه پيکان آخرش ( کان ) دارد ولي بنز که آخرش (کان) ندارد!!! لره از كنار جن رد ميشه...جن ميگه بسم الله اين ديگه كي بود تست روانشناسي: اگر رنگ شورت شما: آبي: آرامش داريد. / قرمز: احساساتي هستيد. / زرد: خيلي کثيف و بي تربيتي پاشو برو توالت يک اصفهاني چايي مياره براي مهموناش ولي قند نمي ياره .مي گه به قند بالاي يخچال نگاه کنيد و چاي بخوريد يه بچه اي ميره تو بحر قنده اصفهانيه ميزنه پشت کله پسره مي گه من گفتم چاي با قند بخور نه چاي شيرين!!!!! قزويني يه بچه اي راتوي بن بست گير مي اندازه . بچه که مي بينه راه فرار نداره شروع ميکنه به داد زدن و کمک خواستن. قزويني ميگه : اگه بيان ، مي آن کمک من. نه کمک تو!!! يه نفر با يه اصفهاني دست به يقه ميشه.اصفهاني بجاي عمل متقابل التماس کنان با لهجه شيرين اصفهاني ميگه آقا شما را به خدا يقمو ول کنين گوشمو بيگيرين.آخه يقم پاره ميشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks