من این مسئله را از دید حریم شخصی افراد میبینم . به نظر من هر شخصی یک حریم خصوصی داره . گوشی هم یک وسیله کاملا شخصیه مثل مسواک و ریش تراش برای آقایان پس واقعا به من ارتباطی نداره تو گوشی دوستم یا شخص دیگه چه فایلی هست . کتاب نخوندن هم دلایل مختلفی داره که باید اهل فن و متصدی های امور ریشه یابی کنند .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks