دشمنت شرمنده، اونوقت ایستگاه بهشتی که پیاده شدم تا 3 راه خیابان بهشتی و ولیعصربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pami برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
که بیمارستان هاجر هم در اونجا قرار داره، ماشین خور هست ؟
اتوبوس یا تاکسی خطی داره یا باید دربست بگیرم ؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks