شرمنده اشتباه شد بله ایستگاه مفتح پیاده میشید ، یا ایستگاه بهشتی هم میتونید پیاده بشید که به نظرم بهشتی بهتره سرپایینی میاین یه تیکه از پیاده روی رو
دشمنت شرمنده، اونوقت ایستگاه بهشتی که پیاده شدم تا 3 راه خیابان بهشتی و ولیعصر

که بیمارستان هاجر هم در اونجا قرار داره، ماشین خور هست ؟

اتوبوس یا تاکسی خطی داره یا باید دربست بگیرم ؟