هیچ وقت زود قضاوت نکنید ، منظورمم این نیست که استقلال حتما میبره بازی رو ، ولی هیچ وقت قاطعانه پیش بینی نکنید .
murizaki_2000 عزیز کدوم تاپیک رو بستند ؟! من بستم ؟! شما ها کلا یه عادت خیلی بد دارید ، با مثال میگم ، تاپیک در مورد مقایسه ی دو کارت گرافیک باز شده ، که به بنچمارک CPU و RAM و اینکه کدوم گرافیکی رو بخرم قیمتش خوبه یا نه ختم میشه ! ، انتظار دارید چی کار کنیم همچین تاپیک هایی رو ؟! میخواید بزاریم هر کاری دلتون خواست بکنید ؟! N باز هم تذکر دادم به خیلی هاتون ولی انگار نه انگار ...
بحث ها رو خودتون به وجود میارید عزیزان ، بحث اینجا رو هم Merlin360 به وجود آورد با پستی که بعد از پست من زد ، اینطور نیست ؟ اگرم میخواید طوری نیست همه ی پست ها رو پاک می کنم ، اونوقت بعد نیاد قر بزنید که آره ساسان پست های ما رو پاک کرد و اینجور چیزاها که طور دیگه ای جوابتونو میدم اونوقت ، پس خواهشا نه زود قضاوت کنید و نه مدیرا رو زیر سوال ببرید ، اگر با من مشکلی دارید به همه ی مدیر های دیگه بگید ، در صورتی که اونا صلاح ببینن بنده همکاری رو قطع می کنم ، حالا خود دانید . به نظر خودتون حق زدن یه همچین حرفهایی ( اهانت به مدیران ) رو توی سایر فوروم ها دارید ؟! نخییییر دوستان ، اونجا سریعا Permanent Ban می شید ، پس یه کم قدر PCNetwork رو بدونید .
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید








Bookmarks