عزیز روز اول MP3 خراب بوده. یعنی خاموش نمیشده. من پول دادم جنس سالم تحویل بگیرم. اگر من خرابش کنم با من هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینکه شرکت ها برای منافع خودشون میخوان این کارها کنن مشتری چه گناهی داره؟
امروز مجددا زنگ زدم.
میگه شما لنگ 15 تومن هستید؟ من لنگ 15 تومن هستم. شرکت به این گندگی اگر لنگ 15 تومن نیست و مشتری مداری بلده ، بیاد پول من رو بده.
لحنش هم عوض شده . فکر کرده من برای 15 تومن زنگ میزنم.
من برای رفتارتون زنگ میزنم
- - - Updated - - -
عزیز جنس سالم تحویل نداده.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Optimus Prime برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله تعجبی هست.چون این رسم رو راه انداختن برای سود بیشتر خودشون
من پول دادم که جنس سالم تحویل بگیرم. اگر بعدش خراب شد با من.
اینکه روز اول خراب بده به من . ربطی به من نداره
شرکت وظیفه داره جنس رو سالم تحویل مشتری بده. بعدش دیگه با مشتری هست.
خدا تومن پول گارانتی میگیرن چی کار؟
مشتری ها متاسفانه از حقوق اولیه خودشون بی خبرند






پاسخ با نقل قول
Bookmarks