سلام
MP3 پلیر ما از روز اول مشکل داشت و خاموش نمیشد درست و حسابی.
صحبت کردیم و فرستادیم تهران با پست.
بعد گفتند فریم ور رو آپدیت کردند و برای ما ارسال کردند. هنوز مشخص نیست این قطعه درست شده یا نه و اون بحث خودش را دارد.
اما صحبت سر این هست که بنده پول پست رو دادم و بسته رو فرستادم تهران.
و بسته رو بعد از آپدیت فریم ویر برای من فرستادند و پس کرایه کردند. در مجموع من حدود 17 هزار تومن دادم کرایه.
آیا در همه جای دنیا این طور هست که قطعه ای که مشکل داشته باید بنده هزینه هاش رو هم تقبل کنم؟ پس جنس بدون گارانتی بخرم که به صرفه تر هست.
قطعه ای که از روز اول خراب بوده ، چرا من باید هزینه پست رو پرداخت کنم؟ گارانتی به تعریف ایران رهجو شامل چه مواردی هست و چرا در پاکت قطعه هنگام خرید این موارد ذکر نشده؟
چرا در سایت شرکت ایران رهجو این موارد ذکر نشده است؟
حالا شاید ایران رهجو بگه خوب تو شهرستان هستی و اگر تهران بودی و هزینه پست داده نمیشد. چرا این طور نگیم که ایران رهجو خدماتش رو به مراکز استان ها(نمی گم شهرستان های کوچک) گسترش نداده که مشتری مجبور بشه قطعه رو بفرسته تهران؟
مگر از چند هزار تا قطعه ای که در ایران می فروشند چند تاش خراب میشه که حتی هزینه جانبی خدمات رو برعهده نمی گیرند؟ و زیر بار نمیره؟
انشالله یکشنبه پیگیر میکنم از طریق خود شرکت و نتایج رو در این تاپیک اعلام میکنم.






پاسخ با نقل قول


Bookmarks