هرچی بگی از این سیستم اموزشی کم گفتی
اخه درس نخوندن یه دانش اموز(به هر دلیلی) تنبیهش اینه که از ناحیه پا فلج بشه ؟
باید مجازات سختی بشه این معلمه که درس عبرتی بشه برایی بقیه
واقعاکه حسرت میخورم