هرچی بگی از این سیستم اموزشی کم گفتی
اخه درس نخوندن یه دانش اموز(به هر دلیلی) تنبیهش اینه که از ناحیه پا فلج بشه ؟
باید مجازات سختی بشه این معلمه که درس عبرتی بشه برایی بقیه
واقعاکه حسرت میخورم
هرچی بگی از این سیستم اموزشی کم گفتی
اخه درس نخوندن یه دانش اموز(به هر دلیلی) تنبیهش اینه که از ناحیه پا فلج بشه ؟
باید مجازات سختی بشه این معلمه که درس عبرتی بشه برایی بقیه
واقعاکه حسرت میخورم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks