اون یکی خیلی تیپ داره ولی عکسش کیفیت نداره چون از رو عکس با موبایل عکس گرفتم !
همکار سابق انجمن
اون یکی خیلی تیپ داره ولی عکسش کیفیت نداره چون از رو عکس با موبایل عکس گرفتم !
آخرین ویرایش توسط Keih@n.G در تاریخ 07-07-08 انجام شده است
Ardalan (07-07-08), ashkan.h (22-09-10), CROSSHAIR (06-10-08), M A H R A D (18-01-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks