سیلام
این شهریار جان تو یاهو منو شوهر داد از بس گفت عکس بزار
هرچی میگم: "آقا جون ! من اینجا غریبم ! کسی منو نمیشناسه !" ول کن نیست
منم به خاطر اینکه روی گلشو زمین نندازم چند تا عکس میزاریم
البته یه کم قدیمین
واسه همین شرمنده
ماله جوونیاست
حدودا 21 تا 22 سال پیش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته بعضیهاش جدید ترن !
عوضش تعدادش زیاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شرمنده با موبایل از آلبوم عکس گرفتم واسه همین کیفیت پایینه







پاسخ با نقل قول

Bookmarks