کلاس خیلی مهم هست . ولی کار بلد بودن ربطی به کلاس ندارد . شاید یک کار آموزی یکساله پیش کسی که سالها تو این کار هست .مفیدتر هست . چون تئوری یک مسئله هست و انجام دادن عملی کار یک مسئله دیگر
کلاس خیلی مهم هست . ولی کار بلد بودن ربطی به کلاس ندارد . شاید یک کار آموزی یکساله پیش کسی که سالها تو این کار هست .مفیدتر هست . چون تئوری یک مسئله هست و انجام دادن عملی کار یک مسئله دیگر
M3RS4D 50062 (28-02-15), SajjadKhati (19-08-15)
واقعا این جمله ,جمله بزرگی هست. چون من برای درامد دانشگام (پول رستوران و کافه و . . . ) خودم پولم رو در میارم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من یه دوره حسابداری فشرده فشرده رفتم و خوب خیلی چیزا یاد گرفتم (در حد اینکه بفهمم بلد بودم)
ولی خوب وقتی رفتم سر کار ,شدم کمک حسابدار که خیلی بهتر یاد گرفتم ,مخصوصا ریزه کاری ها و اون فوت کوزه گری که خودت باید یاد بگیری.
AMD>INTEL (28-02-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks