سلام دوستان عزیز .
ببینم عمرانی اینجا ندارم ؟ اصولا سخت افزاری ها عمران خونده توشون زیاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام دوستان عزیز .
ببینم عمرانی اینجا ندارم ؟ اصولا سخت افزاری ها عمران خونده توشون زیاده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
M3RS4D 50062 (27-02-15)
سلام عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط I M A N برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همرانی ها که همیشه بهترین بودن.(مثل برق و مکانیک ,رشته مادر محسوب میشن)
حالا اروم اروم اینجا هم شلوغ میشه. مطمئنم انجمن به این بزرگی ازش دانشجو های عمران دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks