متاسفانه واقعیه
تو سایت بازتاب و خود سیما و سیما هم خبرش رو پخش کردند
متاسفانه واقعیه
تو سایت بازتاب و خود سیما و سیما هم خبرش رو پخش کردند
C U L8R
Administrator
توی 20:30 هم داشت میگفت متاسفانه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Pooya007 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
===
این کراک هر چی هست از نظر من آشغاله !
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks