کار نیمه وقت بگیر یا کار آموزی بگیر در یکی از شرکت مرتبط با مخابرات .
کاربر شهرسختافزار
آخه به من که کار مخابراتی نمیدن تو این ترمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کار مسلما نمیدن . باید کار آموزی برید . تا در محیط کاری مرتبط با رشته تحصیلی قرار نگیری چیزی یاد نمیگیری .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط VBR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks