قرار بود مغازه بزنيم به اسم امپراطور كامپيوترز كه كنسل شد و حتي دامينبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
emperatour.net هم خريديم.و من به اين اسم وفادار شدم.
حق آب و گل داره
قرار بود مغازه بزنيم به اسم امپراطور كامپيوترز كه كنسل شد و حتي دامينبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
emperatour.net هم خريديم.و من به اين اسم وفادار شدم.
کاربر افتخاری انجمن
از چه غذایی خوشت می یاد؟!!!
حق آب و گل داره
قرمه سبزي خيلي دوست دارم و استمبلي
خب داش سعید باحالی از خودت هستش...اما یه سوال دیگه:
اگه توی بانک 10 میلیون برنده بشی و خیلی وقت باشه بخوای یک چیزی با همین انداره پول بخری اما خدای نکرده پدر شما به پول اجتیاج داشته باشه چیکار میکنی...طرز رفتارت...وطرز تفکرت...
خیلی میخوامت داش سعید...
حق آب و گل داره
1 تومان دوربين سوني R1 ميخرمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lovergod14loversand
800 تومان Panasonic G500فيلم برداري ميخرم
1.300 نوتبوك
700 تومان Pda
1 تومان سيستم ميخرم
كمي به آدم محتاج كه بشناسم كمك ميكنم
بقيش هم يك كاسبي راه ميندازم اساسي
خب پس بابای رو بی پول میذاری...:167:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour
خوب سعید جان امروز آخرین روزیه که روویه این صندلی مینشینی.
اگه حرف خاصی داری بگوو...... اگه نکته ای جا انداختی بگو.
و بگو از 100 امتیاز چند امتیاز به من میدی؟ :17:
حق آب و گل داره
تايپك بسيار جذابي خواهد شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط upload_bahador
شما 100 از 100 ميگيري به خاطر ابتكارت تو راه اندازي اين قسمت
عضو VIP شهر سختافزار
چند تا سوال دیگه
اگه خدا بهت پسر بده اسمشو چی میزاری ؟
اگه دختر باشه چطور ؟؟
استقلالی هستی یا پرسپولیسی ؟
از کدوم کشور غیر از ایران خوشت میاد ؟
از کدوم خواننده ایرانی و خارجی خوشت میاد ؟ هر کدوم 2 تا
تشکر
حق آب و گل داره
اسم پسر گلم: اميدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX
اسم دختر گلم: آرزو
اهل فوتبال نيستم ولي پرسپوليس رو بدم نمياد
غير از ايران از ايتاليا خوشم مياد
بزار 3تا بگبم:
خواننده ايراني: معين . اميد. سندي
خواننده خارجي: سش.مدرن تاكينگ.نانسي اجرم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks