ایول خودشون بودنXFXForce ( امیرحسین ) یکی از سه بنیان گذاران این سایت هست که الان در کنار من و سایر عزیزان نیستند .
حالا فکر میکنید سر چی تعجب کردن ؟؟؟؟؟
اگر جواب بدین 20 امتیاز میگیرین
باتشکر
ایول خودشون بودنXFXForce ( امیرحسین ) یکی از سه بنیان گذاران این سایت هست که الان در کنار من و سایر عزیزان نیستند .
حالا فکر میکنید سر چی تعجب کردن ؟؟؟؟؟
اگر جواب بدین 20 امتیاز میگیرین
باتشکر
کاربر شهرسختافزار
سلام علیرضا جان.امروز بالاخره تو رو دیدم!!! + کیس بسیییییییار قشنگت!!!
هر کمکی خواستی در خدمتیم.راستی مسابقه گیگابایت در چه موردیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اونایی که اسپیکر رو بردن بگن میرزه به شرکتش یا نه؟!!!!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks