در مطلب بالا منظور از زبان زبان سخنوری نیست و زبان ادبیات است.
كاربر فعال انجمن موسيقي
در مطلب بالا منظور از زبان زبان سخنوری نیست و زبان ادبیات است.
کس نمی داند کدامين روز می آيد *** کس نمی داند کدامين روز می ميرد
1-پروفسور محمود حسابی اندیشمند بزرگی بوده و حرف بیهوده نمیزده...
2-در اینکه ما از نظر ادبیات چه شعر و چه داستان سرایی از اعراب گذشته بهتری داریم هم شکی نیست!
3-از طرفی همه ما زبان فارسی که زبان مادری و ملی ما هست رو دوست داریم و روش تعصب داریم
ولی کسانی که مسلمان هستند و به قرآن اعتقاد دارند میدونند که خدا در قرآن از زبان عربی به عنوان "فصیح" یاد کرده و اون رو رسما برتر از هر زبان دیگری دونسته!
من که وقتی می بینم خدا این حرف رو زده براحتی از سه عامل بالا میگذرم...حالا شما رو نمیدونمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks