سخن گفتن غزل خواندن سرودن
من و شب های غربت تا سحرگاه
چو شمعی گریه کردن نا غنودن
چه خوش باشد غم دل با تو گفتن
وزان خوشتر امید با تو بودن
سخن گفتن غزل خواندن سرودن
من و شب های غربت تا سحرگاه
چو شمعی گریه کردن نا غنودن
چه خوش باشد غم دل با تو گفتن
وزان خوشتر امید با تو بودن
ripek (17-03-10), Saeed-Milan (16-03-10)
کاربر شهرسختافزار
نيست در شهر نگاري که دل ما ببرد***بختم ار يار شود رختم از اين جا ببرد
اگر نه باده غم دل ز ياد ما ببرد***نهيب حادثه بنياد ما ز جا ببرد
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks