اخلاقیات و تغییر اون میتونه توی سطح زندگی ادمها تاثیر بزاره وقتی یه انسان یه موضوع اخلاقی که از دیر باز در
جامعه ای که زندگی میکنه قبول میکنه در حقیقت خودش رو پایبند به رعایت اون میدونه و هر کس بر اساس توانایی
های خودش در راه اون تلاش میکنه ولی هیچ کدوم به این فکر نمیکنن که برخورد با دیگران و پذیرش نقطه ضعفها
میتونه راهکاری باشه برای بهتر شدن و به ارامش رسیدن پس اگر قراره تغییری در جامعه ایجاد بشه بهتره اول با
شنیدن هر نقطه نظری در مورد رفتار خودمون و فکر کردن روی درست بودن مسیر به تغییر یاتحکیم یک اخلاق و
هنجار بپردازیم
پس اولین راه خوب گوش دادنه که در جامعه کنونی همه شنونده هستند و گوش دادن را یاد نگرفتن
دومین راه تفکر بر هر چیزی که بعنوان انتقاد بیان میشه
سومین راه تغییر خودمون به عنوان یک عنصر موثر در جامعه است
وقتی خود را تغییر دهی با اینکه شاید غیر عادی به نظر برسی میشه کم کم به تغییر جامعه و اخلاقیات یا تحکیم
بهتر زندگی امیدوار بود






پاسخ با نقل قول
Bookmarks