دلیل قرار گرفتن شاملو بدلیل ترانه ای هست که بانو گوگوش اجرا کرد.
احمد شاملو
ایرج جنتی عطایی
اردلان سرافراز
شهیار قنبری
افشین یدالهی
مریم حیدرزاده
كاربر فعال انجمن موسيقي
دلیل قرار گرفتن شاملو بدلیل ترانه ای هست که بانو گوگوش اجرا کرد.
کس نمی داند کدامين روز می آيد *** کس نمی داند کدامين روز می ميرد
कभी हार
به نظرم خیلی نمیشه ربطش داد ! ترانه باید برای ترانه گفته بشه و شعر هایی که تبدیل به ترانه میشند تفاوت داره . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط soheyl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2- اسم تورج نگهبان هم فکر کنم خوب باشه اضافه کنیم .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
M A H R A D (21-12-08)
کاربر شهرسختافزار
از قدرت ایرج جنتی عطایی نمی شه گذشت اما من به عنوان نفر اول اردلان سرفراز رو معرفی می کنم و بعدش جنتی عطایی و بعدش افشین یداللهی ...مریم حیدر زاده هم خوبه اما به نظر من!!!!!!این 3 تا خیلی فاصله دارن با حیدرزاده...ترانه های این 3 نفر خیلی مفهومی تر و غلیظ تر اما مریم حیدرزاده قابل درک تر برای عموم به خاطر همین محبوبیتش شاید از بقیه بیشتر هم باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
soheyl (22-12-08)
كاربر فعال انجمن موسيقي
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شهریار جان ! ما گردنمون از مو نازکتره ! هر چی شما بگی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کس نمی داند کدامين روز می آيد *** کس نمی داند کدامين روز می ميرد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks