با درود
بنده هم خدمت همه کاربران محترم شهرسخت افزار سال نو رو تبریک میگم .
عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیره نه آغاز سالی که ازش بی خبره !
امید به اینکه سالی پر از موفقیت و سلامتی پیش رو داشته باشید .
1 . اگه خاطره ای از شهر سخت افزار داری برامون تعریف کن!
خاطرات که بسیار هست . لحظه به لحظه این فروم واسه ما خاطره بوده و هست .
2 . اگه یه پاک کن واقعی داشتی از 92 چیا رو پاک میکردی؟
هیچ چیز - تمام سال 92 واسه من تجربه های طلایی بوده .
3 . سال 92 به من آموخت...
که به چشم خودم هم اعتماد نکنم .
4 . دروغ سیزده!
دروغ ؟ تصمیم گرفتم تو سال جدید اصلا دروغ نگم LOL
5 . و در نهایت، یه یادگاری تقدیم کن به بچه های شهر سخت افزار! (این یادگاری میتونه یه عکس، موزیک، جمله، ... باشه)
بنده فقط آرزوی تندرستی برای تک تک اعضا و همچنین شفای بیماران دارم ،
همچنین سالی پربار واسه شهرسخت افزار آرزومندم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks