دروود
چرا من چیزی نمی بینم؟

امیر جان اگه میشه توی شهر سخت افزار آپلود کن و حتی المقدور چند تا امضای جدید هم بساز چون با توجه به کارهایی که برای تیم اورکلاک میشه بیشتر شاهد گذاشتن امضا خواهیم بود .

ممنون
شهریار