به امید روزی که پسی نتورک پر کاربر ترین فروم پارسی باشه:دی
کاربر شهرسختافزار
D J V A H I D (17-12-09)
من هم به نوبه خودم تبریک می گویم اما این را بدانید کاربران هرچه بیشتر شوند یا کمتر مهم این است یک چیز درست حسابی بنویسند مثلا از 20 هزار تا فقط چند صد نفر مطلب می نویسند وگرنه خودم اگر بخواهم می توانم 800 بار ثبت نام کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویرایش توسط مدیریت انجمن شهر سخت افزار
يعني شما ميگيد پي سي نتورك كاربر ميسازه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
كلوپ هواداران فايرفاكس ( تكنيك ها ، اخبار و ... )
مقايسه استاندارد بودن مرورگر ها
اگه زندگی بگذاره دوباره میخوام بیام فروم
mohammad amin (15-03-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks