بودنش بهتره ولی اجبار به اینکه حتما از دکمه استفاده کنن نباید باشه به نظر من.
حق آب و گل داره
هنوز من توجیه نشدم برای عدم وجود دکمه تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دانستن گذشته نه برای افسوس و آه، که برای انگیزش برون رفت از تیره روزی کنونی مان بایسته است
....::::نیکوسگال::::....>>> www.Nikoosegal.blogspot.com
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks