با سلام خدمت مهندس عمرانی عزيز
از حرکت ارزشمند و حرفه ايی شما تشکر ميکنم انشالا با هماهنگی هايی که شده قبل از شروع نمايشگاه و در طی نمايشگاه با شما و ساير دوستان ملاقات ميکنم ...
با تشکر
حميد ناجی
با سلام خدمت مهندس عمرانی عزيز
از حرکت ارزشمند و حرفه ايی شما تشکر ميکنم انشالا با هماهنگی هايی که شده قبل از شروع نمايشگاه و در طی نمايشگاه با شما و ساير دوستان ملاقات ميکنم ...
با تشکر
حميد ناجی
D J V A H I D (10-12-09), J.Omrani (19-11-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks