من هم اين اين ايام مخصوصا تاسوعا و عاشورا حسيني را به همه تسليت ميگم.
ما هم را دعا كنيد
بنده هم به تمامی شیعیان جهان مخصوصا" ایرانی های عزیز تسلیت میگم
کاربر شهرسختافزار
من هم اين اين ايام مخصوصا تاسوعا و عاشورا حسيني را به همه تسليت ميگم.
ما هم را دعا كنيد
من امضا ندارم. مي تونم انگوشت بزنم؟
کاربر شهرسختافزار
منم تسلیت میگم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks